2013. okt. 7.

A TÉNY,TÉNY MARAD (Igaz történetek)



1.

A középiskola harmadik osztályába jártunk, és a teljesség igényével töltöttük be a sorsszerű botrányhős szerepet.
Akkoriban sikerült szereznem egy kipát.


Ez az erős vallási töltettel rendelkező ruhadarab végül újabb eszközt adott a kezünkbe, hogy napi akciónk meg legyen. Elővettem a zsebemből és cimborámat B-t azonnal megigézte. Fogta és egyből a fejébe nyomta.
-Te Timúr! Hogy is van héberül hogy a kurva anyád?
-Ha jól emlékszem, kuszi imá selákh.

Kettesével vettük a lépcsőket, miközben az ismerős tanárok hada rohant mellettünk.

-Jó reggelt fiúk!
-Jó reggelt Tanár úr!
-Kuszi imá selákh!


-Kuszi imá selákh Tanárnő!
-Jó reggelt B.!

Valamelyik óránkat az osztályfőnök tartotta, aki a jelentés után megkérdezte mi is az a dolog B. fején?

-Kérem Tanárnő, ez egy kipa.
-Miért van a fejeden?
-Hát mert zsidó vagyok.
-Dehogy vagy zsidó.
-Megakarja nekem mondani a Tanárnő, hogy mi vagyok?
-Vedd le jó? Mindenki tudja, hogy nem vagy zsidó.
-De én zsidó vagyok! Kuszi imá selákh!
-Ez vallásgyalázás!
-Az hogy vállalom az identitásom? Kuszi imá selákh!
-Na jó! Most azonnal felhívom az anyádat!

Ezzel a Tanárnő elrohant, és valóban felhívta B. anyukáját aki a következőket mondta:

-Jó napot kívánok! B. osztályfőnöke vagyok, az édesanyjával beszélek?
-Jó napot kívánok! Igen, én vagyok. Mit csinált már megint?
-Felhúzott egy kipát, és reggel óta azt állítja magáról, hogy zsidó.
-Jó, és most mit csináljak vele?

A B. identitását taglaló telefonos hívás ezzel le is zárult.

-Na mit mondott az anyám?
-Azt, hogy nem tud veled mit csinálni.
-Na látja Tanárnő! Kuszi imá selákh!



2.


Ugyanebben az időszakban volt egy lyukas óránk, szóval a folyosón bontottuk a rendet és őrjöngtünk, mint az egy normális, tinédszer éveiben járó diákhoz illik.
Az idilli káoszt egy negyvenes, láthatóan igen dühös asszony törte meg, aki oszloplábaival kilőtt úrhajóként száguldott felénk.

B-re rohant és elkezdett, magából kikelve üvölteni:

-Miért szekálod a kislányomat mi? Ki vagy te? Nem szégyelled a pofád! 10 évvel idősebb vagy nála, és akkor meg kell alázni?
-Csókolom. Nem tudom, hogy ki maga.
-Nem mi?Annak a kislánynak az anyja akit állandóan bántasz.
-Mivel?
-Hát, azt mondogatod neki hogy kövér, meg disznó, pedig szívbeteg! Nem tesz jót neki a stressz!
-Jó, hát bocsánat.Bár nem tudom kiről van szó.
-Akkor meg ne tudjam még egyszer, hogy bántottad!
-Értem én, hogy mit tetszik mondani, de mit csináljunk, ha egyszer dagadt a kislány?


(Megjegyzés:Tényleg nem tudtuk kiről van szó, mert nem szoktunk lemenni az általános iskolai részlegbe, szóval az asszony tényleg összekevert minket valakivel)


2013.10.05.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése