2014. jún. 13.

Pityu bácsi kacaja

Pityu bácsi, a biztonsági őr érdekes alak. Kisugárzása, beszédei a magamfajta embereket szívből jövő nevetésre ösztönzik. Hatvan év környékén jár, lelke hihetetlenül fiatalos, kaján mosollyal mustrálja a nőstényeket, amikor látómezejébe kerülnek. Haja őszes, arca kissé ráncos, nagy tekintélyt parancsoló szemei alatt pedig paplan szerű táskák vannak. Olyan Mucsi Zoltán-féle biológiai adottságokkal rendelkezik, csak hiányzik pár foga, de ez nem hátráltatja mondandójában soha.



Hangja olyan horváthcsárli-féle, ez kacajánál válik igazán érdekessé, mikor ez a horváthcsárlis orgánum keveredik egy igazán rosszindulatú kisgyerek lelkivilágával. Leírhatatlan élmény hallani azt az ősgeciséget, mindenkinek megmutatnám legszívesebben. Mi ősgecik ezt igazán nagyra tudjuk értékelni. Pityu bácsi az én ősgeci lelki társam.
Hihetetlen jól tud mesélni, mindezt fűszerezi az ő szájából olyan ízesnek ígérkező káromkodással.
Példának okáért mindig várom, mikor meséli el újra az arról a lóról szóló sztoriját, amelyik megállt az út közepén, majd a kocsis leszállva a lovaskocsiról hangosan súgta az haldokló állat fülébe: "A kurva anyád, kitépem a szíved, ha nem indulsz...". Nevetésem fokozata csak akkor ugrott feljebb, mikor kiderült, hogy ez a kocsis lovát patával felfelé temette el, és ezek a paták napokig majd fél méterre kilógtak a földből, amíg nem szóltak: "Baszod Józsi, legalább fűrészeld már le, süsdmeg..."

Na, de kanyarodjunk vissza Pityu bácsihoz. Hol is tartottam? Ja, hogy ő az én ősgeci lelki társam!
Hihetetlen káröröm tud jelentkezni nála, a legapróbb történéseknél is. Mikor egy esetben kint fagylaltozott egy szerelmes pár a macskakövön, majd eleredt az eső, már vártam mondandóját, és persze utánozhatatlan, transzcendens szinten mozgó ősgeci nevetését.
-Most nyald a fagyit baszdmeg, jól elázol a kurvaanyád háháháááááááááá! - Üvöltötte, majd elégedetten hátradőlt székében.
-Elázott már a bugyid? - lökte még oda hangosan, majd belemerült az éppen birtokában lévő napilapba.

A nők láttán sokszor merül elméje a szexualitás mélységeibe. Mikor meglátja a nőt, aki kutyát simogat, könnyedén löki az éterbe, hogy simogathatna mást is, persze ezt megtoldja mindig egy baszdmeggel. Mindeközben néhány másodpercig
mintha szerelmes lenne. Persze ez csak álarc, hiszen Pityu bácsi pukkantja is a következő mondatbuborékját:
-Egy rántás rólad az a gatya, áháháháhá...

Mivel ő biztonsági őr egy hipermarketben sokszor van ott az üzlet zárásánál. Sokszor fejezi ki nemtetszését, ha a vásárlók túl későn érnek az áruházba. Ilyenkor éktelen haragra is tud gerjedni, ami nekem, nyugodt embernek mulatságos perceket ígér.
-21:58-kor vásárolj, a kurva anyád, csak tudnám mi a faszt művelsz egész nap!? - szokta mondogatni, majd sapkáját megigazítva kivárja munkaideje végét.

:-) :-D XD
Pityu bácsit alpári, bunkó stílusáért sokan biztosan buta alaknak tartják, de aki beszél vele pár percig, az rájön ennek ellenkezőjére. Ha politikáról, történelemről, esetleg futballról van szó akkor piszkosul jó beszélgetőpartner. Sokszor ki is fejti nézeteit.

Pont rá gondoltam, mármint Pityu bácsira, mikor ma éjfél környékén az Európai Parlamenti választások eredményeit vizslattam. Ránéztem az MSZP eredményeire. 10,92%, két mandátum. A pártvezetés felajánlotta lemondását.

Pityu bácsi biztosan nagyokat nevet, gondoltam, majd meghallottam a kacaját. Azóta én is kacagok, hiszen nagyon erősen hat rám Pityu bácsi kacaja.


                                                                                    GBucó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése